St-Rémy, maailma enim müüdud Prantsuse brändi, esitleb eksklusiivset koostööd tunnustatud Prantsuse visuaalkunstniku Thomas Lateur’iga, mis ühendab kvaliteetalkoholi ja linnakunsti maailmad.
Lisainfo
Thomas Lateur toob oma elava, poolabstraktse, geomeetrilise ja värviküllase kunstinägemuse St-Rémy kaubamärki. Inspireerituna arhitektuurist ja moodulmängudest, põimib Lateur’i käekiri dünaamilisi värve ja kütkestavaid geomeetrilisi kujundeid.St. Remy brändi tootmist alustas 1886 aastal Machecouli linnas Paul-Emile Rémy Martin. St.Remy brändide valmistamisel kasutatakse viinamarjasorte Chardonnay, Pinot Noir, Merlot, Gamay, Ugni Blanc, Carignan, Cinsault, Grenache, Syrah ja Cabernet Sauvignon. Need viinamarjad on pärit kuuest kuulsast Prantsusmaa veinipiirkonnast: Burgundia, Champagne, Rhône’i org, Languedoc Roussillon, Bordeaux ja Beaujolais.Viinamarjasordid on valitud hoolikalt, et anda St. Remy brändile rikkalik aroomide bukett . Destilleeritakse kaks korda sarnaselt konjakiga. St.Remy XO brändi aroomis on tunda küpset puitu, vaniljet, kuivatatud puuvilju ning mett.Maitse on küps ja rikkalik. Tunda piparkooki, suhkrustunud aprikoosi, pähkleid.
Toote koduleht
http://www.remy-cointreau.com/en/