Müügitingimused

Müügitingimused

Kehtivad alates 06.06.2022.

1.ÜLDSÄTTED

1.1.Käesolevad Liviko AS e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad liviko.eu e-poest ostmisel internetiaadressilt https://www.pood.liviko.ee. Kauba müüja on Liviko AS (edaspidi: müüja), aadress Masina 11 Tallinn 10133, registrikood 10117341, KMKR nr EE100070079, tel +372 6678 000 e-posti aadress liviko@liviko.ee. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel Liviko e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2.Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil pood.liviko.ee Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.

1.3.Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub Liviko e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

1.4.Tingimustele lisaks kohaldatakse Liviko e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

2.TELLIMUSE ESITAMINE

2.1.Tellimusi saab Liviko e-poes esitada kas kliendina sisse logides või sisse logimata.

2.2.Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.

2.4.Alkoholi müüakse ainult täisealistele klientidele, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et on vähemalt 18-aastased. Kliendi vanust kontrollitakse alkoholi sisaldava kauba üleandmisel ning müüja võib keelduda sellise kauba üleandmisest, kui klient ei suuda kauba vastuvõtmisel oma vanust tõestada.

2.5.Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.

2.6.Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arvel toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.

2.7.Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile “Tagasi kaupmehe juurde".

2.8.Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga tellimuse kinnituse.

2.9.Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest müüja arvelduskontole.

2.10.Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab müüja kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.

2.11.Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitma hakkamisest ja müügilepingu sõlmimisest, teavitades sellest klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega (näiteks tehniline viga hindades või laoseisus, mille tõttu ei saa kaupa komplekteerida). Juhul, kui müüja loobub tellimuse täitma hakkamisest ja müügilepingu sõlmimisest, tagastatakse tellimuse maksumus kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. 

3.KAUBA HIND, MAKSEVÕIMALUSED, KLIENDIKAARDI EELISED

3.1.Kõik Liviko e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu. 

3.2.Toodete hinnad ning allahindlused võivad erineda ettevõtja jaekaupluse (Liviko Pood) kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.

3.3.Sisse loginud kliendile kehtivad Liviko e-poes püsikliendi soodustused. Püsikliendi soodustus ei laiene kampaaniatoodetele ja kohaletoimetamise tasule.

3.4.Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool Liviko e-poodi turvalises keskkonnas. Kõik makseandmed vahendab pangani Montonio Finance AS Registrikood 14557628 Aadress Staapli tn 12-13, Tallinn. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

3.5.Juhul, kui klient ei vali tellitud kaubale ise järele tulemise võimalust, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu, mis kuvatakse tellimuse esitamisel.

3.6.Kauba eest saab tasuda Liviko e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

4.KAUBA KÄTTESAAMINE

4.1. Liviko e-poest tellides võid kaubale tulla ise järgi kauplusesse, tellida kaubad Smartpost pakiautomaati vastavalt Smartpost pakiautomaadi võimalustele või kasutada kohale toimetamiseks kullerteenust.

4.2.Kauba kättesaamine kauplustes.

4.2.1.Kaupade väljastamine toimub Liviko Poes: Tallinn, Lastekodu 45 poes – Väljastus toimub E-R 10:00 – 18:00.

4.2.2.Ostetud kauba saab kätte hiljemalt 3 tööpäeva jooksul, kui aga oleme tellimuse komplekteerinud varem edastame sellekohase teate kohe ka e-posti teel või helistame teile kui olete telefoni numbri märkinud. Pakkimise eest lisatasusid ei võeta.

4.2.3.Tellitud tooted saab kätte poe lahtiolekuaegadel tellimuse numbri esitamisel ning kaup antakse üle ainult 18+ ehk täisealisele isikule, vanuse tuvastamiseks esitatud dokumendi alusel.

4.2.4.Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

4.2.5.Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, on õigus müüjal tellimusest loobuda ja tagastab kliendile ostusumma mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.3.Kauba kättesaamine pakiautomaadist

4.3.1.Smartpost pakiautomaati tellides lisandub hinnale kohaletoimetamise tasu ostu sooritamisel.

4.3.2.Pakiautomaati jõuab kaup kohale vastavalt Smartposti teenustingimusteni ja sõltuvalt tarnepiirkonnast. Smartpost teenust osutame ainult Eesti Vabariigi piirides.

4.3.3.Kauba kohale jõudmisest pakiautomaati teavitab klienti SMS-teade, mis sisaldab ukse avamiseks unikaalset uksekood. Juhised koodi kasutamiseks ja pakilaeka avamiseks leiab pakiautomaadi puutetundliult ekraanilt.

4.3.4.Alkoholi sisaldavate tellimuste puhul toimub kauba kättesaamine pakiautomaadist ajavahemikus kell 10.00-22.00 (või pakiautomaadi asukoha sulgemisajani, kui asukoht suletakse enne 22.00). Lisaks uksekoodile on vajalik alkoholitoodete vastuvõtmisel sisestada ka ID-kaart ning PIN-kood vanuse tuvastamiseks.

4.3.5.Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

4.3.6.Juhul, kui klient ei võta kaupa 7 päeva jooksul pakiautomaadist välja, loetakse klient lepingust taganenuks. Välja võtmata tellimuste ostusumma miinus postikulud tagastame mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.4.Kauba kättesaamine kulleriga

4.4.1.Valides kauba kohaletoimetamiseks kulleri, lisandub tellimusele kohaletoimetamise tasu. Tasu genereeritakse ostukorvis vastavalt piirkonnale ja kaalule. Kullervedu toimub ainult Eest Vabariigi piirides.

4.4.2.Kullerteenuse kasutajatele toimetatakse kaubad kohale otse tellimuses märgitud aadressile.

4.4.3.Tarneaeg Eesti suurimatesse linnadesse on keskmiselt 1-2 tööpäeva ning saartele 1-3 tööpäeva ajavahemikus 10:00 – 17:00 alates müüjalt kauba vastuvõtmisest. Reaalne tarneaeg oleneb kullerfirma töömahust.

4.4.4.Kauba üleandmise täpse kellaaja lepib kuller kliendiga enne kauba kohaletoimetamist telefoni teel kokku.

4.4.5.Alkohoolseid jooke sisaldavad tellimuse antakse üle ainult 18+ täisealistele isikutele vanuse tuvastamiseks esitatud dokumendi alusel.

4.4.6.Kui kliendi poolt sisestatud kontaktandmete ebaõigsuse või kliendi alla 18 aastaseks osutumise tõttu tellimuse üleandmine ebaõnnestub, tagastatakse kliendile tema poolt makstud summa, välja arvatud tekkinud transpordikulu, viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul.

4.6.Kauba kontroll

4.6.1.Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.

4.6.2.Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust emailil pood@liviko.ee või te: +372 66 78 141.

4.6.3.Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

4.7.Tarnetingimused riiklike pühade ajal

4.7.1.Riiklike pühade ja aastavahetuste ajal tehtud tellimuste puhul võivad tarneajad tellimuste suure koguse tõttu olla pikemad, kuid Liviko annab endast parima, et täita kõik tellimused tähtaegselt. 

5.KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

5.1.Müüja töötleb kliendi poolt pood.liviko.ee e-poes sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, telefon) tellimuse täitmiseks ning kauba kliendile kohale toimetamiseks vastavalt müüja andmekaitsetingimustele.

5.2.Liviko e-poodi sisse loginud klientide isikuandmeid töödeldakse vastavalt müüja andmekaitsetingimustele.

6.KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED

6.1.AS Liviko-l on õigus Liviko e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:

6.1.1.Kui ostja on alla 18-aastane.

6.1.2.Kaup on laost otsa saanud või tarnijal on hankeprobleem.

6.1.3.Kauba hind või omadused on e-poes süsteemivea tõttu valesti kuvatud.

6.1.4.Kauba eest tasutud summa pole laekunud AS Liviko pangakontole.

6.2.Kui Livikol ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

6.3.Kauba tagastamine

6.3.1.Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.

6.3.2.Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb sellest teavitada AS Livikot kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil pood@liviko.ee, helistada kontakttelefonile +372 66 78 1414 või minna koos vale/defektse kaubaga poodi, kust ost sooritatI (Tallinn, Lastekodu 45, Tel +372 6678 141).

Vale või defektiga kauba saate välja vahetada ostutšeki või arve alusel. Tagastamise kulud kannab Liviko AS.

6.4.Kauba tagastamine kokkuleppel

6.4.1.Tagastamisele kuuluvad ainult tellimused, mille kohta on kliendil esitada mõlemat osapoolt sisaldav kokkulepe kirjalikul kujul. Tagastamisele kuuluvad ainult rikkumata pakendiga avamata tooted. Tooteid mida müüakse kasti või kohvriga võtame vastu ainult suletud kujul. Avatud õlle ja viinakohvrid ning veinikastid tagastamisele ei kuulu. Võtame tagastusi vastu 14 päeva jooksul alates müügi hetkest kauba ostutšeki või arve alusel

 7.PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

7.1.Kliendil on võimalik esitada pretensioon e-posti teel aadressile pood@liviko.ee. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav ostutšek või arve.

7.2.Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

7.3.Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

7.4.Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbimiskeskkonna osakonda (Pronksi 12 Tallinn 10117, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12 Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

Close